ΟΠΤΙΜΑ: Σταθερά στον δρόμο της υγιούς κερδοφορίας

29/05/2014

ΟΠΤΙΜΑ: Σταθερά στον δρόμο της υγιούς κερδοφορίας

Ιδιαίτερα θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα του 2013

Άλλη μια χρονιά επιχειρηματικής ανάπτυξης ήταν το 2013 για την ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε., σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα. Παραμένοντας η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία τυροκομικών προϊόντων, διατήρησε πρακτικά σταθερό τον κύκλο εργασιών της, καταγράφοντας πωλήσεις της τάξεως των €104,6 εκ., έναντι €107,7 εκ. το 2012. Σε υψηλά επίπεδα κυμάνθηκε για μια ακόμα χρονιά και η κερδοφορία, με καθαρά κέρδη €4,1 εκ., μειωμένα σε σχέση με το 2012 εξαιτίας της επιθετικής τιμολογιακής πολιτικής που ακολουθήθηκε.

Από την ανάλυση των οικονομικών δεδομένων της εταιρείας προκύπτουν συμπεράσματα που τεκμηριώνουν την υγιή, αναπτυξιακή λογική που χαρακτηρίζει την πορεία της ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. Ενδεικτικά:

• Για μια ακόμα χρονιά, ο τραπεζικός δανεισμός παραμένει μηδενικός.
• Χάρη σε μια συνεπή όσο και αυστηρή πολιτική πιστώσεων, οι επισφάλειες παραμένουν επίσης μηδενικές.
• Ο τζίρος αυξήθηκε σημαντικά σε όλες τις στρατηγικές για την εταιρεία κατηγορίες, σε συνδυασμό με την πλήρη απόσυρση από τις κατηγορίες χαμηλού ενδιαφέροντος.
• Τα λειτουργικά έξοδα μειώθηκαν σε ποσοστό 18% – σε απόλυτους αριθμούς κατά €2,2εκ.
• Σε μια περίοδο εξαιρετικά έντονου ανταγωνισμού, η μείωση των περιθωρίων κέρδους αντικατοπτρίζει τη στρατηγική επιλογή για αύξηση των μεριδίων αγοράς, χωρίς την παραμικρή παραχώρηση στα κορυφαία ποιοτικά χαρακτηριστικά των προϊόντων και των διαδικασιών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε., κ. Στέφανος Παντελιάδης, σχολίασε σχετικά: “Τα δεδομένα που προκύπτουν από τον ισολογισμό μας, ενισχύουν ακόμα περισσότερο την εικόνα της επιχειρηματικής υγείας και της προοπτικής για την εταιρεία μας. Παραμένουμε προσηλωμένοι στο πλάνο μας, στηριγμένοι στην ποιότητα των προϊόντων μας, την αμοιβαιότητα στις σχέσεις με τους συνεργάτες μας και, πάνω απ΄ όλα, στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών.”

Υπενθυμίζεται ότι η ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στον χώρο των τυροκομικών προϊόντων. Στο portfolio της περιλαμβάνονται κορυφαία brands, όπως HΠΕΙΡΟΣ, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι κ.α.. Σημείο αναφοράς στη φιλοσοφία και τη δραστηριότητα της ΟΠΤΙΜΑ είναι η ποιότητα, η οποία διασφαλίζεται μέσω αυστηρότατων διαδικασιών και εφαρμογής των πιο εξελιγμένων διεθνών προτύπων.

Return