Ιστορία

Δεν έφτασε η εταιρία εδώ από τη μια στιγμή στην άλλη. Από το 1974 έως σήμερα, η εταιρία αναπτύχθηκε μεθοδικά, με συγκεκριμένη στρατηγική, προσήλωση στους στόχους της και σκληρή δουλειά σε όλους τους τομείς, από μια δυναμική ομάδα που συνεχίζει, άοκνα, το όραμα των εμπνευστών της.

1974

Το 1974, ο Παντελής Παντελιάδης και η σύζυγός του Ουρανία, βρίσκονται στο στάδιο που πρέπει να πάρουν μια βασική απόφαση για το μέλλον τους. Με εφόδια τις σπουδές τους στη Βιέννη και στο Αμβούργο και τις γνώσεις και εμπειρίες τους από το χώρο των τροφίμων στην Ελλάδα, αποφασίζουν να ιδρύσουν τη δική τους εταιρεία, με στόχο και όραμα, να γίνει μία από τις μεγάλες εταιρίες στον τομέα των τροφίμων στον τόπο μας. Αισιόδοξοι για το μέλλον, δίνουν στην εταιρία ένα αισιόδοξο όνομα… Έτσι ξεκίνησε η ΟΠΤΙΜΑ, που αρχικά στεγάστηκε στον Πύργο των Αθηνών.

1978

history_img
Η ΟΠΤΙΜΑ ανοίγει γραφείο στη Θεσσαλονίκη και εξαπλώνεται, μέσω αντιπροσώπων, σε όλη την Ελλάδα.

1979

history_imgΑρχικά δραστηριοποιείται εισάγοντας κονσέρβες κρέατος και γάλατα εβαπορέ. Το 1979, γίνεται η μεγάλη και σαφής στροφή προς το τυρί, που θα την οδηγήσει εκεί που βρίσκεται σήμερα. Εισάγεται στην Ελλάδα το Adoro αλλά και το θρυλικό Kerrygold, που τότε ήταν παντελώς άγνωστο και σήμερα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα τυριά του Έλληνα καταναλωτή.

1981

Η ΟΠΤΙΜΑ γίνεται ανώνυμη εταιρία.

1982

Η εταιρία εξαπλώνεται, δημιουργώντας τμήματα πωλήσεων και κέντρα διανομής στη βόρεια Ελλάδα και την Κρήτη.

1983

history_img Η ΟΠΤΙΜΑ μεταφέρει τα γραφεία και τις αποθήκες της στη Μεταμόρφωση Αττικής, εκεί όπου βρίσκεται μέχρι και σήμερα.
Την ίδια χρονιά, η εταιρία αλλάζει το τοπίο στο marketing των τυριών, βγάζοντας στον αέρα την πρώτη διαφήμιση για τυρί στην Ελληνική αγορά.

1984

Το 1984 ξεκινά τη λειτουργία του το κέντρο διανομής Βορείου Ελλάδος της ΟΠΤΙΜΑ στη Θεσσαλονίκη. Το 1984 όλη η Ελλάδα πλέον μαθαίνει πως έλεγαν εκείνο το τυρί που έδειχναν τότε στην τηλεόραση: Ήταν το Κerrygold και η πρώτη του μεγάλη τηλεοπτική καμπάνια.

1995

history_img
Η πορεία δυο μεγάλων εταιρειών συναντιέται, όταν η ΟΠΤΙΜΑ αναλαμβάνει αποκλειστικά τη διανομή των προϊόντων της εταιρίας ΗΠΕΙΡΟΣ.

1997

Το 1997, η ΗΠΕΙΡΟΣ εντάσσεται και ιδιοκτησιακά στην οικογένεια της ΟΠΤΙΜΑ. Έτσι, ξεκινά μια νέα εποχή καταξίωσης και ανάπτυξης, παγκοσμίως, για τα παραδοσιακά τυριά της χώρας μας.

2001

history_img
Η εταιρεία μπαίνει δυναμικά στην αγορά της κρέμας γάλακτος, με το λανσάρισμα των κρεμών Adoro.

2005

history_img
Το 2005, λανσάρεται το Dirollo , που σήμερα με πάνω από 10 κωδικούς, είναι η πληρέστερη σειρά τυριών με χαμηλά λιπαρά.

2006

history_img
Ξεκινούν οι εξαγωγές στην Κύπρο. Μια προσπάθεια που στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, φέρνοντας την ΟΠΤΙΜΑ στην πρώτη θέση στο επώνυμο τυρί στην τοπική αγορά.

2007

history_img
Η ΟΠΤΙΜΑ, εκτιμώντας τις τάσεις στον τομέα της υγιεινής διατροφής, λανσάρει το Λογάδι ΗΠΕΙΡΟΣ, το παραδοσιακό τυρί με την ιδιαίτερα πλούσια γεύση και με μόνο 17% λιπαρά.

2008

history_img
Οι αποθήκες της εταιρίας μεταφέρονται σε υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις 4.500 τετραγωνικών μέτρων στα Οινόφυτα Αττικής.

2009

history_img
Η Optima αναλαμβάνει τη διανομή για το «Ταλαγάνι», το χειροποίητο τυρί σχάρας από τους Γαργαλιάνους Μεσσηνίας, το οποίο ξεκινά μια πολλά υποσχόμενη πορεία.

2012

Το «Ταλαγάνι» παράγεται πλέον στο εργοστάσιο της ΗΠΕΙΡΟΣ, ακολουθώντας πάντα την παραδοσιακή συνταγή.
Στο τέλος της χρονιάς, η ΟΠΤΙΜΑ βγάζει στην ελληνική αγορά ένα ιδιαίτερα γευστικό κίτρινο τυρί με μόνο 10 % λιπαρά, το Adoro light 10.

2013

history_img
Λανσάρεται το νεότερο μέλος μιας μακράς σειράς επιτυχημένων προϊόντων: το ΗΠΕΙΡΟΣ Οικογενειακό.

2015


H OΠΤΙΜΑ εισέρχεται δυναμικά στον κλάδο της Ζαχαροπλαστικής, με την εκπροσώπηση μεγάλων οίκων του εξωτερικού που παράγουν πρώτες ύλες για τη ζαχαροπλαστική και την παρασκευή παγωτού και δημιουργεί το νέo τμήμα, OPTIMA PASTRY.